måndag, december 08, 2008

New dress for New Year's!



Köpte denna vackra skapelse idag!
399:-, frånPink & Purple på Triangeln.

Jag tog en runda på stan med Tess idag. Drack en "Tomtelatte" på Espressohouse och åt en choklad- och hasselnötsbrownie - syndigt gott! Och magen fortsätter att puta ut...

Imorgon har jag seminarium och resten av veckan kommer att fyllas ut med tentaplugg, julpyssel, StoreSupports julfest samt Trey Songz-konsert på lördag! Längtar en massa!

Puss&kram

ps. Tack alla söta som läser min blogg! Känns så kul att höra när ni berättar det för mig. Lovar att jag ska bättra mig med uppdateringarna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hell to the yes. Här ska det bli julfest.

Anonym sa...

Fint utan banden baby!

Anonym sa...

Åhh vad söt! Den är helt underbar ju!
Längtar till nyår ;)

Pusspuss /// Drew

Susanna sa...

OMG vad snygg den var!