söndag, november 23, 2008

Marias B-day och nya kläder

Igår hade Maria födelsedagsfest. Det var riktigt kul; vi dansade och sjöng och åt världens godaste vaniljmousse. I glasen hade vi Cosmopolitans :) Kvällen till ära var jag DJ, bartender och..allmän fixare? Haha, min organisatoriska sida är rätt bra ibland.

På mig hade jag en svart kjol, min nya t-shirt, nya kavaj och lila strumpbyxor. Ibland känns en outfit bra och ibland känns den helt klockren. Igår kändes den klockren, om jag får säga det själv. Har köpt en väska och en kjol också samt två ringar. De kommer snart!


Jag och Maria

Söta Malin och Kristin


Ny t-shirt från Monki
Ny kavaj från H&M


Ny ring från Lindex

Fina illustrationer



Idag har jag jobbat och blivit förkyld, för det var megakallt på ICA. Som tur är har jag inga föreläsningar imorgon, så det blir att kurera sig och plugga.

Puss&kram

1 kommentar:

Susanna sa...

T-shirten är galet snygg! Bra köp!