måndag, oktober 13, 2008

The new, updated Charlie's Angels!


Hej alla!

Jag har klippt mig och färgat håret, för alla dem som inte sett mig ännu :) Resultatet ser ni nedan. Känner mig riktigt bra i det nya håret, om än fortfarande lite ovan.

Träffade och var ute med mina underbaraste vänner Ping och Lejla i lördags och Charlie's Angels var onekligen i toppform! Vi hade så otroligt roligt med förfest fylld av tjejsnack, catching up och en del booze. Okej, ganska mycket booze då. =) Sedan gjorde vi stan och Slagt osäkra. Vi dansade all night long och hade the time of our lives. Thank u ladies, ni är bäst!






Nu ska jag äta knäckebröd!
Puss&kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det var så roligt! Förstår inte varför vi inte gör detta lite oftare. Saknar er jättemycket! Men en sak är säker: Vi var lite för heta för Slagt!

Pusspuss /// Drew